Informujemy, że niniejsza witryna używa plików cookie. Dowiedz się więcej

zamknij
Electofun

Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.

Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.

Jeśli Twój produkt działa wadliwie możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zgłoś reklamację.

Aby zgłosić reklamację w electofun®, należy:

  • wypełnić zgłoszenie reklamacyjne
  • wypełnione zgłoszenie reklamacyjne przesłać wraz z dowodem zakupu na info@electofun.pl lub osobiście dostarczyć do salonu firmowego electofun® wraz z reklamowanym produktem.

Zgłoszenie reklamacji dla innych marek:

> ZGŁOSZENIE REKLAMACJI MARKI Frugal®

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i jego analizie zostanie podjęta decyzja o zamówieniu kuriera po odbiór reklamowanego produktu, bądź reklamacja zostanie rozpatrzona zdalnie.

Zarówno w przypadku zamówienia odbioru przez kuriera, jak i przy reklamowaniu towaru w salonach firmowych, produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, bądź w inny sposób, który zabezpieczony produkt przed uszkodzeniami w transporcie.

Po otrzymaniu produktu przez serwis naprawa, nastąpi do 14 dni. Po naprawie produkt zostanie wysłany bezpośrednio do Klienta lub do salonu firmowego wskazanego przez Klienta.

Electofun dopuszcza możliwość udzielenia autoryzacji na naprawę w dowolnym punkcie serwisowym wytypowanym przez Klienta w celu uniknięcia transportu dużych gabarytów narażonych na uszkodzenia (rower, hulajnoga, segway, quad). Koszt naprawy wraz z częściami zamiennymi ponosi electofun® w porozumieniu z producentem urządzenia.

4