Informujemy, że niniejsza witryna używa plików cookie. Dowiedz się więcej

zamknij
Sortuj wg:

Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja
(z wyłączeniem elementów podlegającym naturalnemu zużyciu)
.

Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
Jeśli Twój produkt działa wadliwie, możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zgłoś reklamację.


Formularze reklamacyjne electofun®:

button.png?t=Sprawd%C5%BA+aktualne+oferty&f=Roboto-Bold&ts=20&tc=fff&hp=45&vp=20&c=0&bgt=unicolored&bgc=f60
button.png?t=Sprawd%C5%BA+aktualne+oferty&f=Roboto-Bold&ts=20&tc=fff&hp=45&vp=20&c=0&bgt=unicolored&bgc=f60
button.png?t=Sprawd%C5%BA+aktualne+oferty&f=Roboto-Bold&ts=20&tc=fff&hp=45&vp=20&c=0&bgt=unicolored&bgc=f60

PROCEDURA REKLAMACYJNA DLA ZGŁOSZENIA ON-LINE

W przypadku wady elektrycznego pojazdu; hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

WARUNKIEM SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA JEST:

  • Uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
  • Oznaczenie odpowiedniego salonu sprzedaży electofun realizującego zamówienie. Dane salonu znajdują się na dowodzie zakupu.
  • Dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
  • Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt gwaranta do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką)
  • Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu
  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms
  • Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun
  • W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy. 

W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.


electofun dopuszcza możliwość udzielenia autoryzacji na naprawę w dowolnym punkcie serwisowym wytypowanym przez Klienta w celu uniknięcia transportu dużych gabarytów narażonych na uszkodzenia (elektryczny rower, elektryczny skuter, segway, quad). Koszt naprawy wraz z częściami zamiennymi ponosi electofun® w porozumieniu z producentem urządzenia.

4
4.9 - Ocena na Opineo!