Informujemy, że niniejsza witryna używa plików cookie. Dowiedz się więcej

zamknij
Sortuj wg:
24 miesięczna
gwarancja
Darmowa wysyłka
towaru do gwarancji
Możliwość wyboru
punktu serwisowego

Produkt działa wadliwie? Skorzystaj z gwarancji i zgłoś reklamację

Zgłoś reklamację poprzez
serwis reklamacyjny
Odeślij produkt do
wskazanego miejsca
Czekaj na
decyzję

Ważne informacje

  1. Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja (z wyłączeniem elementów podlegającym naturalnemu zużyciu).
  2. Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
  3. W przypadku wady elektrycznego pojazdu: hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

1. Zgłoś reklamację poprzez serwis reklamacyjny

  • Uzupełnij zgłoszenie oraz dołącz potwierdzenie zakupu.
  • Oznacz odpowiedni salonu sprzedaży electofun realizujący zamówienie. Dane salonu znajdują się na dowodzie zakupu.

Formularze reklamacyjne electofun®:

2. Odeślij produkt do wskazanego miejsca

  • Dostarcz reklamowany towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny.
  • Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt gwaranta do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką).
  • Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu.
  • Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun.

3. Czekaj na deczyję

  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.
  • W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy.
W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.

Electofun dopuszcza możliwość udzielenia autoryzacji na naprawę w dowolnym punkcie serwisowym wytypowanym przez Klienta w celu uniknięcia transportu dużych gabarytów narażonych na uszkodzenia (elektryczny rower, elektryczny skuter, segway, quad). Koszt naprawy wraz z częściami zamiennymi ponosi electofun® w porozumieniu z producentem urządzenia.

4
4.9 - Ocena na Opineo!