Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja
(z wyłączeniem elementów podlegającym naturalnemu zużyciu).
Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
Jeśli Twój produkt działa wadliwie, możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zgłoś reklamację.
Aby zgłosić reklamację w electofun®, należy:
wypełnić zgłoszenie ONLINE - ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu.
PROCEDURA REKLAMACYJNA DLA ZGŁOSZENIA ON-LINE
W przypadku wady elektrycznego pojazdu; hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
WARUNKIEM SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA JEST:
- Uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
- Oznaczenie odpowiedniego salonu sprzedaży electofun realizującego zamówienie. Dane salonu znajdują się na dowodzie zakupu.
- Dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
- Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt gwaranta do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką)
- Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu
- Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji
- Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms
- Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun
- W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy.
W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.
electofun dopuszcza możliwość udzielenia autoryzacji na naprawę w dowolnym punkcie serwisowym wytypowanym przez Klienta w celu uniknięcia transportu dużych gabarytów narażonych na uszkodzenia (elektryczny rower, elektryczny skuter, segway, quad). Koszt naprawy wraz z częściami zamiennymi ponosi electofun® w porozumieniu z producentem urządzenia.