Informujemy, że niniejsza witryna używa plików cookie. Dowiedz się więcej

Sortuj wg:
24 miesięczna
gwarancja
Darmowa wysyłka
towaru do gwarancji
Możliwość wyboru
punktu serwisowego

Produkt działa wadliwie? Skorzystaj z gwarancji i zgłoś reklamację

Zgłoś reklamację poprzez
serwis reklamacyjny
Odeślij produkt do
wskazanego miejsca
Czekaj na
decyzję

Ważne informacje

  1. Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja (z wyłączeniem elementów podlegającym naturalnemu zużyciu).
  2. Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
  3. W przypadku wady elektrycznego pojazdu: hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

1. Zgłoś reklamację poprzez serwis reklamacyjny

  • Uzupełnij zgłoszenie oraz dołącz potwierdzenie zakupu.
  • Oznacz odpowiedni salonu sprzedaży electofun realizujący zamówienie. Dane salonu znajdują się na dowodzie zakupu.

Formularze reklamacyjne electofun®:

2. Przygotuj produkt do odbioru przez kuriera

  • Realizujemy gwarancję na zasadach DOOR-TO-DOOR (D2D), odbierzemy produkt ze wskazanego miejsca na terenie kraju na własny koszt.
  • Przygotuj produkt do bezpiecznego transportu. Użyj kartonu oryginalnego lub zastępczego oraz wypełniaczy.
  • Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun.
  • Umieść na kartonie list przewozowy jeżeli został do Ciebie przesłany. W innym przypadku kurier przyjedzie z wygenerowanym listem przewozowym.

3. Czekaj na deczyję

  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.
  • W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy.
W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.
Koszyk

The cart is empty.

You can try some popular tags here:

Konto

Konto

Nie masz konta?
Stwórz konto
4
4.8 - Ocena na Opineo!