gwarancja
towaru do gwarancji
punktu serwisowego
Produkt działa wadliwie? Skorzystaj z gwarancji i zgłoś reklamację
Ważne informacje
- Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja (z wyłączeniem elementów podlegającym naturalnemu zużyciu).
- Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
- W przypadku wady elektrycznego pojazdu: hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
1. Zgłoś reklamację poprzez serwis reklamacyjny
- Uzupełnij zgłoszenie oraz dołącz potwierdzenie zakupu.
- Oznacz odpowiedni salonu sprzedaży electofun realizujący zamówienie. Dane salonu znajdują się na dowodzie zakupu.
Formularze reklamacyjne electofun®:
2. Przygotuj produkt do odbioru przez kuriera
- Realizujemy gwarancję na zasadach DOOR-TO-DOOR (D2D), odbierzemy produkt ze wskazanego miejsca na terenie kraju na własny koszt.
- Przygotuj produkt do bezpiecznego transportu. Użyj kartonu oryginalnego lub zastępczego oraz wypełniaczy.
- Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun.
- Umieść na kartonie list przewozowy jeżeli został do Ciebie przesłany. W innym przypadku kurier przyjedzie z wygenerowanym listem przewozowym.
3. Czekaj na deczyję
- Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
- Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.
- W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy.