Informujemy, że niniejsza witryna używa plików cookie. Dowiedz się więcej

zamknij
Electofun

Na wszystkie produkty dostępne w electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.

Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.

Jeśli Twój produkt działa wadliwie możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zgłoś reklamację.


Aby zgłosić reklamację w electofun®, należy:

wypełnić zgłoszenie reklamacyjne
wypełnione zgłoszenie reklamacyjne przesłać wraz z dowodem zakupu na info@electofun.pl lub osobiście dostarczyć do salonu firmowego electofun® wraz z reklamowanym produktem.


*W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.


Zgłoszenie reklamacji dla innych marek:

> ZGŁOSZENIE REKLAMACJI MARKI Frugal®

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i jego analizie zostanie podjęta decyzja o zamówieniu kuriera po odbiór reklamowanego produktu, bądź reklamacja zostanie rozpatrzona zdalnie.

Zarówno w przypadku zamówienia odbioru przez kuriera, jak i przy reklamowaniu towaru w salonach firmowych, produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, bądź w inny sposób, który zabezpieczony produkt przed uszkodzeniami w transporcie.

Po otrzymaniu produktu przez serwis naprawa zostanie zrealizowana w terminie 14 dni. Po naprawie produkt zostanie wysłany bezpośrednio do Klienta lub do salonu firmowego wskazanego przez Klienta.

Electofun dopuszcza możliwość udzielenia autoryzacji na naprawę w dowolnym punkcie serwisowym wytypowanym przez Klienta w celu uniknięcia transportu dużych gabarytów narażonych na uszkodzenia (elektryczny rower, elektryczny skuter, segway, quad). Koszt naprawy wraz z częściami zamiennymi ponosi electofun® w porozumieniu z producentem urządzenia.

4