- -1 200,00 zł
Blokada antykradzieżowa na tarczę z alarmem 110 dB
dostawa
- -10%
Blokada antykradzieżowa na tarczę z alarmem 110 dB
Blokada antykradzieżowa na tarczę z alarmem 110 dB
dostawa
dostawa
- -10%
KRYPTONITE blokada tarczy hamulcowej Kryptolok Alarm Disc Lock
dostawa
KRYPTONITE blokada tarczy hamulcowej Kryptolok Alarm Disc Lock
KRYPTONITE blokada tarczy hamulcowej Kryptolok Alarm Disc Lock
dostawa
dostawa
KRYPTONITE blokada tarczy hamulcowej Kryptonite Evolution Disc Lock
dostawa
KRYPTONITE blokada tarczy hamulcowej Kryptonite Evolution Disc Lock
KRYPTONITE blokada tarczy hamulcowej Kryptonite Evolution Disc Lock
dostawa
dostawa
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 710 Looped Cable
dostawa
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 710 Looped Cable
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 710 Looped Cable
dostawa
dostawa
Blokada tarczy hamulcowej ABUS 345 Trigger
Blokada tarczy hamulcowej ABUS 345 Trigger
dostawa
dostawa
KRYPTONITE kotwa Stronghold Above-Ground
dostawa
KRYPTONITE kotwa Stronghold Above-Ground
KRYPTONITE kotwa Stronghold Above-Ground
dostawa
dostawa
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 3010 Looped Cable
dostawa
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 3010 Looped Cable
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 3010 Looped Cable
dostawa
dostawa
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 410 Looped Cable
dostawa
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 410 Looped Cable
KRYPTONITE Linka Kryptoflex 410 Looped Cable
dostawa
dostawa
Blokada antykradzieżowa na tarczę hamulcową ROCKBROS
Blokada antykradzieżowa na tarczę hamulcową ROCKBROS
dostawa
dostawa
Blokada rowerowa antykradzieżowa AXA Imenso X-Large
Blokada rowerowa antykradzieżowa AXA Imenso X-Large
dostawa
dostawa
Kotwa rowerowa ścienno-podłogowa GERDA LAND 14
dostawa
Kotwa rowerowa ścienno-podłogowa GERDA LAND 14
Kotwa rowerowa ścienno-podłogowa GERDA LAND 14
dostawa
dostawa
Zapięcie ABUS 440A/150HB160 USH z alarmem
dostawa
- Obecnie brak na stanie
Zapięcie ABUS 440A/150HB160 USH z alarmem
Zapięcie ABUS 440A/150HB160 USH z alarmem
dostawa
dostawa
- Obecnie brak na stanie
Prawdziwą plagą są kradzieże rowerów. Aby ustrzec się przed taką przykrą sytuacją, warto kupić blokadę na rower. Jaka będzie najlepsza?
Blokady antykradzieżowe do roweru
Najpopularniejszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o zapięcia na rower, jest stalowa linka, która jest elastyczna i lekka, więc łatwo się ją przewozi. Jest też tania. Jednak nie chroni w żaden sposób naszego roweru przed złodziejami. Złodzieje często chodzą “na robotę” z nożycami do cięcia metalu, które są legalne i łatwo dostępne. Takie nożyce bez trudu przetną linkę - i po rowerze.
Innym przykładem blokady na rower jest ciężki, masywny i stosunkowo drogi łańcuch z hartowanych ogniw z kłódką lub integralnym zapięciem, o długości nie mniejszej niż metr. Taki łańcuch jest rzeczywistym zabezpieczeniem naszego roweru przed kradzieżą, a do tego jest elastyczny. Co więcej, posiada nylonową osłonę, dzięki czemu nie rysuje ramy roweru i może być na niej przewożony.
Blokada składana to kilka płaskowników ze stali hartowanej, które są ze sobą połączone solidnymi nitami. Tego typu blokady na rower łączą w sobie zalety giętkiego łańcucha i sztywnego u-locka. Za sprawą specjalnego, zamontowanego na ramie w miejscu montażu koszyka na bidon etui łatwo się taką blokadę przewozi.
Popularne blokady antykradzieżowe na rower to również tzw. “u-locki”. Ich nazwa wzięła się od ich kształtu w kształcie U. Wygięty, solidny pręt z hartowanej stali, zabezpieczony jarzmem z podobnego materiału jest bardzo skutecznym rozwiązaniem. Trudno się go przewozi, ale do niektórych modeli dołączane są specjalne mocowania do ram. Nie są one uniwersalne, co oznacza, że nie każdy U-lock będzie pasował do każdego roweru.
Sam zakup porządnej blokady to tylko połowa sukcesu. Korzystanie z roweru to druga - należy maksymalnie wykorzystać potencjał naszego zapięcia na rower. Nie wolno przypinać roweru jedynie za przednie lub tylne koło - to zabezpiecza jedynie jedno koło, a reszta jest nie ochraniana i łatwo może zostać ukradziona. Rower należy przypiąć do stojaka lub ogrodzenia, a jeśli jest taka możliwość, to również za któreś z kół. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nasz jednoślad jest bezpieczny.