Filtry

Strzałka w dół Cena
00 - 99
Strzałka w dół Marka
więcej mniej
Filtruj
Dynamic All Round Grease 150g JarDynamic All Round Grease 150g Jar

Smar All Round Grease w słoiku DYNAMIC BIKE

GPSR
Dynamic Bike Care, Lulofsstraat 55 (Unit 25), NL- 2521 AL, Den Haag, https://dynamicbikecare.com/de/, [email protected]
62 71
Darmowa
dostawa

    Smar All Round Grease w słoiku DYNAMIC BIKE

    Smar All Round Grease w słoiku DYNAMIC BIKE

    GPSR
    Dynamic Bike Care, Lulofsstraat 55 (Unit 25), NL- 2521 AL, Den Haag, https://dynamicbikecare.com/de/, [email protected]
    62,71 zł
    62 71
    Darmowa
    dostawa
    62,71 zł
    62 71
    Darmowa
    dostawa
      Dynamic Ultra 50ml bottleDynamic Ultra 50ml bottle

      Olej do łańcucha 50 ml DYNAMIC BIKE Ultra2

      GPSR
      Dynamic Bike Care, Lulofsstraat 55 (Unit 25), NL- 2521 AL, Den Haag, https://dynamicbikecare.com/de/, [email protected]
      51 33
      Darmowa
      dostawa

        Olej do łańcucha 50 ml DYNAMIC BIKE Ultra2

        Olej do łańcucha 50 ml DYNAMIC BIKE Ultra2

        GPSR
        Dynamic Bike Care, Lulofsstraat 55 (Unit 25), NL- 2521 AL, Den Haag, https://dynamicbikecare.com/de/, [email protected]
        51,33 zł
        51 33
        Darmowa
        dostawa
        51,33 zł
        51 33
        Darmowa
        dostawa
          Dynamic Bio All Round Lube 100ml bottleDynamic Bio All Round Lube 100ml bottle

          Olej do łańcucha 100 ml DYNAMIC BIKE All-Round Bio Lube

          GPSR
          Dynamic Bike Care, Lulofsstraat 55 (Unit 25), NL- 2521 AL, Den Haag, https://dynamicbikecare.com/de/, [email protected]
          37 04
          Darmowa
          dostawa

            Olej do łańcucha 100 ml DYNAMIC BIKE All-Round Bio Lube

            Olej do łańcucha 100 ml DYNAMIC BIKE All-Round Bio Lube

            GPSR
            Dynamic Bike Care, Lulofsstraat 55 (Unit 25), NL- 2521 AL, Den Haag, https://dynamicbikecare.com/de/, [email protected]
            37,04 zł
            37 04
            Darmowa
            dostawa
            37,04 zł
            37 04
            Darmowa
            dostawa

              Smary do roweru do konserwacji

              Odpowiednia konserwacja części rowerowych przedłuża ich żywotność i poprawia efektywność działania. Smary rowerowe chronią poszczególne części przed korozją i innymi niepożądanymi sytuacjami. Jednocześnie ułatwiają montaż i demontaż konkretnych elementów. 

              Kilka słów o smarach rowerowych

              Po smary rowerowe zazwyczaj sięga się przy okazji przygotowywania roweru do nowego sezonu. Po zimie wszystkie elementy naszego pojazdu wymagają kompleksowej pielęgnacji: czyszczenia, konserwacji i nasmarowania, nawet jeżeli przed zimą zadbaliśmy o odpowiednie zabezpieczenie naszego jednośladu przed zimą. Można oddać rower specjalistom, ale można także wykonać całą pracę samodzielnie - jeżeli tylko ma się odpowiednią wiedzę w tym temacie. 

              Napęd rowerowy do sprawnego działania potrzebuje regularnego czyszczenia i okresowych konserwacji. Oraz regularnego smarowania smarem olejowym. Preparaty te pomagają usprawniać funkcjonowanie poszczególnych części oraz tworzą barierę przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych: śniegiem, wodą, błotem, pyłem… 

              Jak prawidłowo nasmarować układ napędowy? Najpierw należy dokładnie oczyścić i osuszyć osprzęt - w przeciwnym razie jedynie mu zaszkodzimy. Następnie należy przyłożyć aplikator pojemniczka wybranego smaru do łańcucha i, powoli kręcąc korbką w tył, nakładać niewielką, określoną przez producenta ilość preparatu na każde z ogniw łańcucha. Po wykonaniu całego pełnego obrotu należy przetrzeć powierzchnię łańcucha suchą szmatką, usuwając w ten sposób nadmiar smaru, który mógłby jedynie przyciągać kolejne zanieczyszczenia. 

              Smary do roweru są używane nie tylko na łańcuch, ale też na amortyzatory, łożyska rowerowe, przerzutki, ster lub piasty. Na rynku można dostać smary dedykowane konkretnej części i właśnie takich należy używać. Każdy z tych elementów wymaga określonej ilości i aplikacji preparatu. Warto o tym pamiętać przed przystąpieniem do smarowania. 

              Co ważne, nie wolno dopuścić do tego, aby smar znalazł się na okładzinach, obręczy, tarczy hamulcowej czy gumowych klockach. Jeżeli tak się stanie, hamulec może w ogóle przestać działać, ponieważ w takiej sytuacji znacząco zmniejsza się tarcie. Jedynym wyjątkiem są hamulce rolkowe, na które można, a wręcz trzeba stosować specjalne smary. 

              Pokaż więcej

              Zapisz się do newslettera
              i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
              *przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.