INFORMACJE
Gwarancja i serwis
Możliwość wyboru punktu serwisowego
Do 24 miesięcy gwarancji
Darmowa wysyłka towaru do gwarancji
KONIECZNIE PRZECZYTAJ!
Ważne informacje
- Na produkty dostępne w Electofun® może być udzielona gwarancja producenta, która wynosi nawet do 24 miesięcy (z wyłączeniem elementów podlegających naturalnemu zużyciu). Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do produktu.
- Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
- W przypadku wady elektrycznego pojazdu: hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
- Złożyłeś reklamację i masz pytania?
Skontaktuj się bezpośrednio z Salonem, w którym dokonywałeś zgłoszenia lub napisz wiadomość mailową na adres: [email protected] z numerem reklamacyjnym w tytule wiadomości.
.01
Zgłoś reklamację poprzez serwis reklamacyjny
Uzupełnij zgłoszenie oraz dołącz potwierdzenie zakupu.
.02
Przygotuj produkt do odbioru przez kuriera
Realizujemy gwarancję na zasadach DOOR-TO-DOOR (D2D), odbierzemy produkt ze wskazanego miejsca na terenie kraju na własny koszt.
Przygotuj produkt do bezpiecznego transportu. Użyj kartonu oryginalnego lub zastępczego oraz wypełniaczy.
Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun.
Umieść na kartonie list przewozowy jeżeli został do Ciebie przesłany. W innym przypadku kurier przyjedzie z wygenerowanym listem przewozowym.
.03
Czekaj na decyzję
Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail.
W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy.
Złożyłeś reklamację i masz pytania?
Skontaktuj się bezpośrednio z Salonem, w którym dokonywałeś zgłoszenia lub napisz wiadomość mailową na adres: [email protected] z numerem reklamacyjnym w tytule wiadomości.
W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.
Sprawdź Electofun Serwis