INFORMACJE
Gwarancja i serwis

Możliwość wyboru punktu serwisowego​

Do 24 miesięcy gwarancji

Darmowa wysyłka towaru do gwarancji

KONIECZNIE PRZECZYTAJ!
Ważne informacje
  • Na produkty dostępne w Electofun® może być udzielona gwarancja producenta, która wynosi nawet do 24 miesięcy (z wyłączeniem elementów podlegających naturalnemu zużyciu). Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do produktu.
  • Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które są podstawą do złożenia reklamacji.
  • W przypadku wady elektrycznego pojazdu: hulajnogi elektrycznej, elektrycznego roweru zakupionego w salonach sprzedaży electofun lub na www.electofun.pl. Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny – ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
  • Złożyłeś reklamację i masz pytania?
    Skontaktuj się bezpośrednio z Salonem, w którym dokonywałeś zgłoszenia lub napisz wiadomość mailową na adres: [email protected] z numerem reklamacyjnym w tytule wiadomości.

.01

Zgłoś reklamację poprzez serwis reklamacyjny

Uzupełnij zgłoszenie oraz dołącz potwierdzenie zakupu.

.02

Przygotuj produkt do odbioru przez kuriera

Realizujemy gwarancję na zasadach DOOR-TO-DOOR (D2D), odbierzemy produkt ze wskazanego miejsca na terenie kraju na własny koszt.

Przygotuj produkt do bezpiecznego transportu. Użyj kartonu oryginalnego lub zastępczego oraz wypełniaczy.

Opakowanie z reklamowanym produktem należy oznaczyć wygenerowanym numerem reklamacji z dopiskiem electofun.

Umieść na kartonie list przewozowy jeżeli został do Ciebie przesłany. W innym przypadku kurier przyjedzie z wygenerowanym listem przewozowym.

.03

Czekaj na decyzję

Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.

Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail.

W przypadku niezasadnych reklamacji wynikających z uszkodzeń mechanicznych, koszt transportu ponosi klient końcowy.

Złożyłeś reklamację i masz pytania? 
Skontaktuj się bezpośrednio z Salonem, w którym dokonywałeś zgłoszenia lub napisz wiadomość mailową na adres:  [email protected]  z numerem reklamacyjnym w tytule wiadomości.

W trakcie trwania okresu gwarancyjnego oraz po jego upływie, świadczymy profesjonalne usługi serwisowe elementów uszkodzonych mechanicznie w związku z nieprawidłową eksploatacją lub naturalnym zużyciem.
Sprawdź Electofun Serwis

Zapisz się do newslettera
i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
*przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.