Filtry

Strzałka w dół Cena
00 - 99
Strzałka w dół Marka
więcej mniej
Strzałka w dół Kolor
Filtruj
Wspornik kierownicy z...Wspornik kierownicy z...

Wspornik kierownicy z regulacją, mostek XLC ST-T13 czarny 90 mm / 31,8 mm

Kolor wiodący
Czarny
Waga [kg]
268 g
Wymiary [cm]
31,8 mm 90 mm
107 99
Darmowa
dostawa

    Wspornik kierownicy z regulacją, mostek XLC ST-T13 czarny 90 mm / 31,8 mm

    Wspornik kierownicy z regulacją, mostek XLC ST-T13 czarny 90 mm / 31,8 mm

    Kolor wiodący
    Czarny
    Waga [kg]
    268 g
    Wymiary [cm]
    31,8 mm 90 mm
    107,99 zł
    107 99
    Darmowa
    dostawa
    -11 zł z kodem POGROMCY
    0,0
    107,99 zł
    107 99
    Darmowa
    dostawa
    -11 zł z kodem POGROMCY
    0,0
      Wspornik kierownicy z...Wspornik kierownicy z...

      Wspornik kierownicy z regulacją mostek XLC ST-T13 czarny 90 mm / 25,4 mm

      Kolor wiodący
      Czarny
      Waga [kg]
      268 g
      Wymiary [cm]
      25,4 mm 90 mm
      117 21
      Darmowa
      dostawa

        Wspornik kierownicy z regulacją mostek XLC ST-T13 czarny 90 mm / 25,4 mm

        Wspornik kierownicy z regulacją mostek XLC ST-T13 czarny 90 mm / 25,4 mm

        Kolor wiodący
        Czarny
        Waga [kg]
        268 g
        Wymiary [cm]
        25,4 mm 90 mm
        117,21 zł
        117 21
        Darmowa
        dostawa
        -12 zł z kodem POGROMCY
        0,0
        117,21 zł
        117 21
        Darmowa
        dostawa
        -12 zł z kodem POGROMCY
        0,0

          Mostek regulowany do roweru - electofun

          Mostki rowerowe zróżnicowane są pod względem kształtu, długości, wykorzystanego materiału, kąta gięcia czy sposobu montażu. Akcesorium może być montowane na trzy sposoby: ahead, wpuszczany oraz zintegrowany. Pierwszy z nich polega na przymocowaniu mostka do widelca oraz kierownicy przy udziale obejm zaciskanych śrubami. Jest to zdecydowanie najczęściej wykorzystywany system. Kolejnym sposobem jest montaż wpuszczany, polegający na wpuszczeniu akcesorium w rurę widelca, a następnie zaklinowaniu. Ostatni montaż zintegrowany polega na zintegrowaniu mostka z kierownicą. W przypadku połączenia z widelcem wykorzystuje się system ahead. Integracja wspornika kierownicy z kierownicą sprawia, że jest on lżejszy i bardziej aerodynamiczny.

          Regulowany mostek rowerowy to element o prostej konstrukcji, którego celem jest połączenie kierownicy z rurą sterową widelca. Aby wybrać idealny pod względem przeznaczenia mostek regulowany do roweru, musimy zwrócić uwagę na długość akcesorium, kąt nachylenia, materiał, z którego część jest wykonana, średnicę montażową widelca i kierownicy oraz przeznaczenie.

          Regulowany mostek rowerowy umożliwiający zmianę kąta nachylenia

          Mostki regulowane do roweru możemy podzielić także ze względu na przeznaczenie. Konstrukcja akcesorium MTB będzie podobna do mostków szosowych. Mostek regulowany do roweru tego typu cechuje się sztywną oraz lekką budową, mocowaniem ahead i wykonaniem z aluminium lub carbon. Natomiast mostek rowerowy do Enduro, DH bądź sportów grawitacyjnych będzie cięższy i bardziej wytrzymały. Jeżeli chodzi o rowery miejskie oraz trekkingowe mostek regulowany do roweru nie musi cechować się określoną wagą czy materiałem wykonania.

          Oferujemy mostki regulowane do roweru najwyższej jakości. Solidne wykonanie sprawia, że proponowane akcesorium jest wytrzymałe i umożliwia stabilny montaż, dzięki czemu mamy gwarancję bezpiecznej jazdy. Rozwiązanie to pozwala w bardzo prosty sposób zmienić kąt nachylenia, a tym samym pozycję na rowerze, dzięki czemu rowerzysta czuje ulgę. Regulowany mostek rowerowy może występować w zakresie regulacji od -10 do 60 stopni. W asortymencie posiadamy akcesoria różnych producentów. Zróżnicowane pod względem parametrów regulowane mostki rowerowe pozwalają znaleźć idealny model.

          Pokaż więcej

          Zapisz się do newslettera
          i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
          *przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.