Opis Specyfikacja Opinie Motocykl elektryczny Miku Super Czerwony
14 899 00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 17 49900 -14%
Cena regularna: 
17 49900
-14
%
Darmowa
dostawa
Raty 20 x 0%
Opis

Motocykl elektryczny Miku Super Sunra

Miku Super to nowsza, ulepszona wersja skutera elektrycznego Miku Max. Tylko, że w tym wypadku mówimy już o motocyklu. Niebanalny, przykuwający wzrok design oraz kształt nadają charakteru temu pojazdowi. Szybki, zwinny, zwrotny – idealny dla poszukiwaczy wrażeń oraz fanów oryginalnego wyglądu. Miku Super Sunra to odpowiednik motocykla elektrycznego o pojemności 125 cm3. To znaczy, że trzeba posiadać min kategorię B, aby móc poruszać się tym elektrykiem.

 

Sunra nie zawodzi w parametrach.

Dwie wyjmowane baterie litowo-jonowe o pojemności 72V 20Ah każda, gwarantują zasięg na poziomie ok 100km (oczywiście, przy ekonomicznym trybie jazdy:)) Każdy akumulator ma żywotność 1000 cykli ładowania, a można je w pełni naładować już w 4 godziny, i to w dowolnym miejscu – wystarczy gniazdko 220V! Teraz możesz ruszyć w długą, budżetową podróż, nie martwiąc się o koszty eksploatacji czy paliwa.

Dwusystemowy silnik

Napęd 3000W Sunry pozwala rozwinąć Super Miku prędkość do 80km/h, przy czym maksymalną prędkość osiąga już w 8,5 sekundy! Dzięki tej mocy motocykl całkiem dobrze radzi sobie w terenie górzystym, gdzie nachylenie ma ok 27°. Dodatkowo silnik jest zintegrowany z tylnym kołem i jest on dwusystemowy. Podobnie jak wszystkie nowoczesne silniki elektryczne, Sunra Miku Super działa z bardzo małą liczbą ruchomych części. W związku z tym prawie nie wymaga konserwacji. Brak poziomu oleju, rolek lub paska transmisyjnego do regularnego sprawdzania. W tego typu maszynie tylko część rowerowa wymaga okresowej konserwacji: hamulce, zawieszenia, amortyzatory, opony i oświetlenie. Z Miku Super możesz zabrać na przejażdżkę osobę towarzyszącą, ponieważ jest to motocykl dwuosobowy, gdzie maksymalne obciążenie wynosi 185kg. Dodatkowo Miku Super jest wodoodporny. Jeździj więc bez obaw o warunki pogodowe. Jego elementy są zaprojektowane tak, aby były odporne na deszcz i wiatr, a każdy z nich jest testowany. Zaprojektowany zgodnie ze standardem wodoodporności 320 mm.

Bogate wyposażenie Miku Super

Chcecie więcej konkretów? Proszę bardzo! Koła o wielkości 12 cali, przednie i tylne hamulce tarczowe połączone przez sprzężony układ hamulcowy. Tutaj warto wspomnieć, że CBS ma tę zaletę, że znacznie skraca drogę hamowania: rozdziela siłę hamowania między przednią i tylną tarczę hamulcową. Siodełko jest wygodne i wystarczająco długie, nawet dla dużych użytkowników. Miku Super Sunra posiada nowoczesny port USB do ładowania telefonu komórkowego oraz pojemny schowek. Oprócz tego ten model skutera możecie połączyć z systemem Android lub iOS przy użyciu dedykowanej aplikacji. Dzięki tej funkcji będziecie mogli sterować alarmem, włączyć i wyłączyć skuter, przeprowadzić kontrolę stanu pojazdu i sprawdzić poziom ciśnienia w oponach. Za pomocą aplikacji będziecie mogli także otworzyć lub zamknąć schowek, a także skonfigurować kluczyki za pomocą Bluetooth. Wspomnijmy jeszcze o diodach LED w światłach Miku Super – dzięki nim w nocy widzimy wszystko idealnie!



Dofinansowanie do 4000 zł z programem ''Mój elektryk"

Celem programu jest zmniejszenie emisji zanieczyszczenia powietrza poprzez dofinansowanie rozwiązań polegających na obniżeniu zużycia paliw emisyjnych w transporcie. Program „Mój elektryk” ma za zadanie wsparcie zakupu bądź leasingu nowych pojazdów zeroemisyjnych. Program trwa do 30.09.2025 lub do wyczerpania środków.


Dotacja w 4 krokach!

  1. Kup skuter elektryczny posiadający homologację na electofun.pl lub w salonie Electofun (płatność gotówką/kredytem/leasingiem). 

  2. Po otrzymaniu skutera i dokumentów od sprzedającego (homologacja, faktura, oświadczenie importera) trzeba zarejestrować skuter w Urzędzie, a także wykupić OC oraz AC na pojazd. 

  3. Posiadając numer rejestracyjny pojazdu i wykupioną polisę OC/AC należy złożyć wniosek o dofinansowanie poprzez platformę online https://gwd.nfosigw.gov.pl/

  4. Po wykonaniu wszystkich czynności i spełnieniu warunków trzeba cierpliwie czekać na zwrot pieniędzy. Zwrot jaki można uzyskać to 30%, maksymalnie 4000 zł. 



Rządowy program dofinansowań

W programie przewidywana jest możliwość dofinansowania przedsięwzięć polegających na zakupie/leasingu nowych pojazdów zeroemisyjnych kategorii M1, M2, M3, N1, L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e wykorzystujących do napędu  wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania lub energię elektryczną wytworzoną z wodoru w zainstalowanych w nim ogniwach paliwowych lub wyłącznie silnik, którego cykl pracy nie prowadzi do emisji gazów cieplarnianych lub innych substancji objętych systemem zarządzania emisjami gazów cieplarnianych, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1077)

Skutery należą do kategorii:  L1e - L7e. Pojazdy z tej kategorii maksymalnie mogą uzyskać dofinansowanie 30% kosztów (ale nie więcej niż 4 tys. zł.).

Beneficjentami programu są osoby prowadzące działalność gospodarczą. 

Warunki jakie trzeba spełnić:

Pojazd musi być zarejestrowany na terenie PL i użytkowany przez minimum 2 lata. W tym okresie nie można pojazdu sprzedać. Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i AC.

Dokumenty które trzeba dołączyć do wniosku by móc skorzystać z programu:

  1. Skan dowodu zakupu pojazdu
  2. Wydruk CEPIK, potwierdzający rodzaj napędu
  3. Skan dowodu rejestracyjnego pojazdu
  4. Skan ubezpieczenia OC i AC pojazdu
  5. Zbiór oświadczeń wnioskującego składany w generatorze wniosku o dofinansowanie
  6. Pełnomocnictwo, jeśli wniosek jest składany przez współwłaściciela

Podsumowując, by otrzymać dofinansowanie do skutera po jego zakupie i ubezpieczeniu (OC i AC) należy złożyć wniosek o dotację na jednoślad. Następnie pozostaje czekać na decyzję. Jeśli decyzja będzie pozytywna na konto wnioskującego może wpłynąć nawet 30% zwrotu wartości pojazdu elektrycznego. Jednak nie więcej niż 4000 zł.

 

IAM0056
8 Przedmioty

Opis

Bateria - żywotność [cykli]
2 x 1000 cykli
Bateria pojemność [Ah]
2 x 20 Ah
Bateria rodzaj
litowo-jonowa
Czas ładowania [h]
4
Kolor wiodący
czerwony
Maksymalna prędkość [km/h]
80
Moc znamionowa [W]
3000
Wymiary [cm]
1850x745x1040mm
Wyposażenie
Biały, Czarny, Czerwony, Niebieski, Żółty
Wyświetlacz
Cyfrowy
Zasięg [km]
80
Bateria wyjmowana
tak
Hamulec przedni
tarczowy CBS
Hamulec tylny
tarczowy CBS
Tempomat
tak
Alarm
tak
Bateria - waga [kg]
2 x 10 kg
Dopuszczalna masa całkowita [kg]
275
Homologacja
tak
Rodzaj
motocykl
Waga bez baterii [kg]
88
Zawieszenie
Hydrauliczne/Hydrauliczne
Wymagane uprawnienia
kat. B
Specyfikacja

System

Maksymalna prędkość [km/h]

80 ,

Moc znamionowa [W]

3000 ,

Wyświetlacz

Cyfrowy ,

Tempomat

tak ,

Bateria

Bateria pojemność [Ah]

2 x 20 Ah ,

Zasięg [km]

80 ,

Czas ładowania [h]

4 ,

Bateria - żywotność [cykli]

2 x 1000 cykli ,

Bateria rodzaj

litowo-jonowa ,

Bateria wyjmowana

tak ,

Bateria - waga [kg]

2 x 10 kg ,

Inne

Wymiary [cm]

1850x745x1040mm ,

Kolor wiodący

czerwony ,

Wyposażenie

Biały, Czarny, Czerwony, Niebieski, Żółty ,

Alarm

tak ,

Dopuszczalna masa całkowita [kg]

275 ,

Homologacja

tak ,

Rodzaj

motocykl ,

Waga bez baterii [kg]

88 ,

Wymagane uprawnienia

kat. B ,

Koła i opony

Skrzynia biegów i hamulec

Hamulec przedni

tarczowy CBS ,

Hamulec tylny

tarczowy CBS ,

Rama, widelec

Zawieszenie

Hydrauliczne/Hydrauliczne ,

Opinie
Bądź pierwszym który napisze recenzję

Zapisz się do newslettera
i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
*przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.