Ogólne Warunki „Pakietów ochronnych”

Art. 1 Definicje:

Administrator -  Frelin sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Graniczna 8a/bud. DC1, 54-610 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000656257, NIP: 8943092528, REGON: 366221855.
Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jak również osoba małoletnia i/lub nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego, która po przejściu procedury rejestracyjnej posiada dostęp do usług oferowanych przez serwis, w szczególności może korzystać z serwisu zarówno jako Kupujący jak i Sprzedający.
Produkt – rower elektryczny lub hulajnoga elektryczna.
Pakiet ochronny – zamknięty katalog korzyści w którego skład wchodzą:
- dodatkowa ochrona Silnika, Baterii i Ramy Produktu,
- rabaty na Akcesoria oraz Usługi Serwisowe wyrażone wysokości procentowej, wielorazowe, indywidualne trwające przez określony czas.
Pełna lista akcesoriów znajduje się pod adresem internetowym: https://electofun.pl/89-akcesoria. Cennik serwisowy dostępny jest w salonach stacjonarnych Electofun.
Dodatkowa ochrona serwisowa – świadczenie serwisowe, które polega na realizacji czynności, w celu  naprawy lub zaniechania naprawy. Następuje po upływie standardowej gwarancji producenta sprzętu lub trakcie trwania gwarancji. Może być realizowane przez gwaranta.
Akcesoria – wszystkie produkty dostępne w kategorii akcesoria na stronie internetowej www.electofun.pl
Usługi serwisowe – świadczenia serwisowe wykonywane płatnie na zlecenie Klienta.
Serwis – miejsce przygotowane do realizacji świadczeń serwisowych na rzecz Klienta. Serwisem jest siedziba Administratora oraz każdy salon stacjonarny Electofun.
Salon stacjonarny Electofun – wyspecjalizowany lokal w którym pracę świadczą osoby zatrudnione przez Administratora, w celu realizowania sprzedaży produktów dostępnych w ofercie oraz świadczenia usług serwisu. Pełna lista salonów stacjonarnych Electofun dostępna jest w załączniku nr 1.
Electofun.pl – sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży elektrycznych rowerów, elektrycznych hulajnóg, akcesoriów rowerowych i inny produktów z dostawą do domu Klienta.
Producent –  każda osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, która wytwarza produkt lub która zleca zaprojektowanie lub wytworzenie produktu i oferuje ten produkt pod własną nazwą lub znakiem towarowym, dostępnym w ofercie Electofun.pl oraz Salonów stacjonarnych Electofun.
OWPO - Ogólne Warunki Pakietów ochronnych.

 

Art. 2 Postanowienia ogólne:

 

  1. Na podstawie niniejszych Ogólnych Warunków Pakietów ochronnych, zwanych dalej OWPO, Spółka Frelin sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Graniczna 8a/bud. DC1, 54-610 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000656257, NIP: 8943092528, REGON: 366221855, zwana dalej Administratorem, zawiera z osobami fizycznymi, posiadającymi zdolność do czynności prawnych, osobami prawnymi oraz jednostkami organizacyjnymi niebędącymi osobami prawnymi (zwanymi Klientem), umowy w zakresie Dodatkowej ochrony Produktu zakupionego w Salonach firmowych Electofun, stronie internetowej Electofun.pl.

  2. Umowa zostaje zawarta na podstawie zakupu przez Konsumenta wybranego Pakietu Ochronnego. 

  3. Udzielana Dodatkowa ochrona nie opiera się na przepisach ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej oraz nie stanowi przedmiotu regulacji art. 805 – 834 Kodeksu Cywilnego. Określenia „Pakiet ochronny” użyte w treści materiałów reklamowych bądź w jakimkolwiek innym zapisie OWPO nie należy utożsamiać z gwarancją uregulowaną w art. 577 – 581 Kodeksu Cywilnego. W/w terminy użyte zostały wyłącznie jako synonim terminu „przedłużona ochrona serwisowa” lub „dodatkowa ochrona serwisowa”. Zakres świadczenia Administratora nie wynika z treści art. 577 – 581 Kodeksu Cywilnego, zaś treść zobowiązania Administratora względem Klienta uregulowana została w OWPO. Szczegółowy zakres obowiązków gwarancyjnych regulują odrębne postanowienia zawarte w warunkach gwarancji indywidualnych dla każdego producenta/importera.

  4. Pakiet Ochronny przeznaczony jest dla konsumentów. Zakup Pakietu Ochronnego przez przedsiębiorcę w celach zarobkowych powoduje brak możliwości skorzystania z uprawnień wynikających z Pakietu Ochronnego.

  5. Wszystkie produkty do których dostępny są Pakiety Ochronne nie są przeznaczone do użytku komercyjnego.

Art. 3 Przedmiot i zakres Pakietów ochronnych:


  1. Przez Dodatkową ochronę należy rozumieć świadczenie serwisowe które polega na naprawie elementów uszkodzonych wyłącznie w wyniku ujawnienia wady produktu. Dodatkowa ochrona nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających z naturalnej lub niewłaściwej eksploatacji produktu bądź zużycia.

  2. Przedmiotem Pakietów ochronnych są:

  1. Dodatkowa ochrona silnika, która obowiązuje w terminie 3 lat od dnia zakupu.

  2. Dodatkowa ochrona sterownika, która obowiązuje w terminie 3 lat od dnia zakupu.

  3. Dodatkowa ochrona baterii, która obowiązuje w terminie 3 lat od dnia zakupu.

  4. Indywidualny procentowy rabat w formie specjalnego ośmiocyfrowego kodu na akcesoria do wielokrotnego wykorzystania na stronie www.electofun.pl lub salonach Stacjonarnych Electofun przez 24 miesiące od daty zakupu.

  5. Indywidualny procentowy rabat na Usługę serwisu płatnego do wielokrotnego wykorzystania w salonach firmowych Electofun ważny przez 24 miesiące.

  6. Usługa impregnacji i konserwacji. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca impregnację i konserwację Produktu jednorazowo przez okres 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.

  7. Diagnostyka/Aktualizacja oprogramowania. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca Diagnostykę/Aktualizację oprogramowania Produktu jeden raz przez okres 12 miesięcy, maksymalnie dwa razy w okresie 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.

  8. Usługa serwisowa wymiany opon. Jedna bezpłatna Usługa serwisowa wymiany opon ważna w okresie 24 miesięcy.

3. Pakiety Ochronne różnią się zakresem świadczeń i długością obowiązywania, w szczególności dzielą się na:

  1. Pakiet ochronny „Silver”:
    - Dodatkowa ochrona silnika w okresie 3 lat od dnia zakupu produktu.
    - Stały indywidualny rabat w formie ośmiocyfrowego kodu na akcesoria w wysokości 10% wartości ceny regularnej produktu, do wielokrotnego wykorzystania przez okres 2 lat od dnia zakupu, na stronie internetowej www.electofun.pl lub w salonie stacjonarnym Electofun. Minimalna wartość zamówienia 100 zł.
    - Stały indywidualny rabat w wysokości 10% ceny Usługi serwisu płatnego dla nabytego produktu do zrealizowania w salonach stacjonarnych Electofun na podstawie okazania dowodu zakupu, potwierdzającego nabycie produktu wraz wybranym Pakietem Ochronnym.
    - Usługa impregnacji i konserwacji. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca impregnację i konserwację Produktu jednorazowo przez okres 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.

  2. Pakiet ochronny „Gold”:
    - Dodatkowa ochrona silnika w okresie 3 lat od dnia zakupu.
    - Dodatkowa ochrona sterownika 3 lata od dnia zakupu.
    - Stały indywidualny rabat w formie 8 cyfrowego kodu na akcesoria w wysokości 20% wartości ceny regularnej produktu, do wielokrotnego wykorzystania przez okres 24 miesięcy od dnia zakupu, na stronie internetowej www.electofun.pl lub w Salonach stacjonarnym Electofun. Minimalna wartość zamówienia 100 zł.
    - Stały indywidualny rabat w wysokości 30% ceny Usługi serwisu płatnego dla nabytego Produktu do zrealizowania w Salonach stacjonarnych Electofun na podstawie okazania dowodu zakupu, potwierdzającego nabycie produktu wraz wybranym Pakietem ochronnym.
    - Usługa impregnacji i konserwacji. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca impregnację i konserwację Produktu jednorazowo przez okres 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.
    - Diagnostyka/Aktualizacja oprogramowania. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca Diagnostykę/Aktualizację oprogramowania Produktu jeden raz przez okres 12 miesięcy, maksymalnie dwa razy w okresie 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.
    - Dodatkowa ochrona ramy w okresie 5 lat od dnia zakupu.

  3. Pakiet ochronny „Platinum”
    - Dodatkowa ochrona silnika produktu w okresie 3 lat od dnia zakupu.
    - Dodatkowa ochrona sterownika w okresie 3 lata od dnia zakupu.
    - Stały indywidualny rabat w formie 8 cyfrowego kodu na akcesoria w wysokości 30% wartości ceny regularnej produktu, do wielokrotnego wykorzystania przez okres 24 miesięcy od dnia zakupu, na stronie internetowej www.electofun.pl lub w salonie stacjonarnym Electofun. Minimalna wartość zamówienia 100 zł.
    - Stały indywidualny rabat w wysokości 50% ceny Usługi serwisu płatnego dla nabytego Produktu do zrealizowania w salonach stacjonarnych Electofun na podstawie okazania dowodu zakupu, potwierdzającego nabycie produktu wraz wybranym Pakietem ochronnym.
    - Usługa impregnacji i konserwacji. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca impregnację i konserwację Produktu jednorazowo przez okres 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.
    - Diagnostyka/Aktualizacja oprogramowania. Bezpłatna Usługa serwisowa obejmująca Diagnostykę/Aktualizację oprogramowania Produktu jeden raz przez okres 12 miesięcy, maksymalnie dwa razy w okresie 24 miesięcy. Możliwa do zrealizowania w miesiącach od Września do Marca w Salonach stacjonarnych Electofun.
    - Dodatkowa ochrona ramy produktu w okresie 5 lat od dnia zakupu.
    - Dodatkowa ochrona baterii produktu w okresie 3 lat od dnia zakupu.
    - Usługa serwisowa wymiany opon. Jedna bezpłatna Usługa serwisowa wymiany opon ważna w okresie 24 miesięcy.

Art. 4 Zawarcie umowy w zakresie realizacji Pakietu Ochronnego:

  1. Administrator jest Usługodawcą w rozumieniu ust. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) i w ramach świadczonej usługi umożliwia Klientowi nabycie usługi dodatkowej ochrony w formie zakupu „Pakietu ochronnego”.

  2. Zakup Pakietu Ochronnego przez Klienta odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego www.electofun.pl lub w Salonach stacjonarnych Electofun.

  3. Każdorazowo umowa zostaje zawarta po dokonaniu płatności. Dokonanie płatności nie jest równoznaczne z aktywowaniem Pakietu ochronnego.

  4. Decydując się na zakup klient wybiera jeden z trzech możliwych Pakietów ochronnych. Zakup Pakietu Ochronnego nie wiążę się z jego aktywacją i uruchomieniem. Brak aktywacji pakietu równoważy się ze świadomym brakiem chęci z jego korzystania.

  5. Pakiet ochronny wymaga aktywacji w terminie do 30 dni od dnia zakupu poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej https://electofun.pl/content/275-pakiety-ochronne-electofun. Brak aktywacji uniemożliwia korzystanie w zakupionego pakietu i powoduje, że pakiet jest nieaktywny.

  6. Klient podczas rejestracji Pakietu ochronnego zobowiązany jest załączyć skan dokumentu zakupu lub wyraźne zdjęcie tj. paragon zakupu, fakturę VAT z którego wynika zakup produktu oraz Pakietu ochronnego.

  7. Klient zobowiązuje się nie składać zamówień w sposób lekkomyślny, omyłkowo lub też bez zapoznania się z konsekwencjami składania oferty zgodnie z niniejszym regulaminem i przepisami polskiego prawa.

  8. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest wiążące i może być przez niego wycofane wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w tym w szczególności, gdy Klient zakupiony sprzęt, a objęty Dodatkową ochroną serwisową zwróci w ramach odstąpienia od umowy zawartej w drodze zakupów na odległość.  

  9. Aktywacja pakietu zweryfikowaniu przez Administratora danych i załączonych dokumentów potwierdzających zakup sprzętu produktu i spełnieniu warunków opisanych w niniejszym regulaminie.

  10. Kupujący wyraża zgodę na przekazanie Sprzedającemu danych osobowych, obejmujących imię, nazwisko, adres mailowy, danych teleadresowych potrzebnych w celu finalizacji transakcji.

  11. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych przez Klienta, Administrator nie dokona rejestracji Pakietu ochronnego.

  12. Po dokonaniu rejestracji Pakietu ochronnego Administrator prześle na wskazany adres mailowy Klienta potwierdzenie rejestracji Pakietu ochronnego.

  13. Pakiet ochronny obowiązują wyłącznie dla pierwszego właściciela produktu. Odsprzedaż produktu wraz z pakietem wiążę się z dezaktywacją pakietu i brakiem możliwości z jego korzystania przez nowego właściciela.

  14. Każdy pakiet obowiązuje wyłącznie z jednym produktem, z którym został kupiony. Kupując dwa produkty wraz z jednym pakietem, należy wskazać, którego produktu dotyczy wybrany pakiet.

 

Art. 5 Prawo do odstąpienia / reklamacje

 

  1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość z Administratorem w ciągu 14 dni od dnia wydania mu produktu, w drodze oświadczenia złożonego Sprzedającemu na piśmie lub drogą elektroniczną, na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  2. Klient nie może odstąpić do zakupu Pakietu ochronnego po jego rejestracji w systemie.

  3. Adresem mailowym właściwym dla przyjmowania oświadczeń o odstąpieniu od umowy jest: [email protected].

 

Art. 6 Zakres dodatkowej ochrony w ramach Pakietu Ochronnego:

  1. Dodatkowa ochrona obejmuje bezpłatne usunięcie wady, tj. błędów konstrukcyjnych, montażowych lub wad materiałowych zaistniałych w toku normalnej eksploatacji, poprzez naprawę silnika, baterii lub ramy w zależności od zakresu wybranego Pakietu ochronnego.

  2. Realizacja uprawnień wynikających z Dodatkowej ochrony termin realizacji naprawy uzależnione są od bieżącego obciążenia serwisu wykonującego świadczenie. Termin w którym zgłoszenie zostanie  rozpatrzone wynosi 21 dni od dnia prawidłowego dostarczenia produktu do serwisu. Rozpatrzenie zgłoszenia obejmuje wydanie decyzji wraz z naprawą lub brakiem naprawy produktu.

  3. Obowiązek dostarczenia Produktu Klientowi po dokonaniu Naprawy spoczywa na Administratorze wyłącznie w przypadku poprzedzającej wysyłki Produktu do Administratora. Klient jest zobowiązany do odebrania w ustalonym terminie produktu, w którym usunięto nieprawidłowości objęte Dodatkową ochroną. W przeciwnym razie Klient poniesie koszty ponownego dostarczenia Sprzętu pod adres klienta naliczony przez Administratora w kwocie 150 zł brutto/1 dostarczenie.

  4. Wszystkie wady ujawnione w wyniku kontaktu  produktu z wodą, mechanicznych modyfikacji produktu, elektronicznych modyfikacji polegającej na zmianie parametrów roweru bądź wszelkich wypadków/upadków, będą rozpatrywane negatywnie.

  5. W przypadku zgłoszeń uszkodzeń mechanicznych podzespołów innych niż wskazane w wybrany Pakiecie ochronnym,  zostanie pobrana opłata manipulacyjna w wysokości 199  zł brutto za diagnozę produktu + koszt ewentualnej naprawy po konsultacji z klientem. Usługa serwisu nie obejmuje części użytych do naprawy.

  6. Oddanie do Serwisu produktu zabrudzonego wiąże się z akceptacją naliczenia opłaty w ramach czyszczenia produktu umożliwiającego dalszą identyfikację zgłoszenia, w kocie 199 zł brutto.

  7. Zakres nieprawidłowej eksploatacji każdorazowo określają indywidualne zapisy gwarancyjne odrębne dla każdego producenta.

  8. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa, Administrator wyłącza jakąkolwiek odpowiedzialność za straty lub uszkodzenia, za utratę jakichkolwiek korzyści, utratę możliwości korzystania ze Sprzętu, utratę funkcjonalności Sprzętu, utratę kontraktów, utratę transakcji, utratę przychodów lub przewidywanych oszczędności, zwiększone koszty lub wydatki oraz za jakąkolwiek inną pośrednią, wynikową lub szczególną stratę lub szkodę.

  9. W przypadku roszczeń wynikających z udzielonej Dodatkowej ochrony obowiązuje wyłącznie prawo polskie.

  10. Do rozstrzygania wszelkich sporów pomiędzy stronami, mogących wiązać się ze stosunkami opartymi na zawieranych przez strony umowach sprzedaży lub innych umowach, do których zastosowanie znajdowałyby niniejsze Warunki Dodatkowej ochrony, wyłącznie właściwy będzie Sąd powszechny właściwy dla siedziby Administratora.

  11. Rabat na Serwis i Akcesoria dostępny w ramach zakupionego Pakietu Ochronnego jest indywidualny i przypisany do każdego Klienta.

  12. Klient otrzymuje indywidualny kod rabatowy w formie potwierdzenia rejestracji Pakietu Ochronnego, na adres mailowy, który podał w zgłoszeniu.

  13. Rabat na akcesoria możliwy jest do wielokrotnego użycia poprzez stronę www.electofun.pl lub w salonach stacjonarnych Electofun.

  14. Wykorzystanie kodu rabatowego na Akcesoria przez stronę www.electofun.pl wiąże się z jego wprowadzeniem do koszyka zakupowego. Po wybraniu produktu przechodząc do kszyka, w miejscu „Dodaj kod rabatowy”, należy wpisać posiadany kod i go zaakceptować przyciskiem „Dodaj”. Cena produktu zostanie zmniejszona o wartość procentową rabatu (licząc od ceny regularnej), który dostępny jest w zakupionym Pakiecie ochronnym.

  15. Wykorzystanie kodu rabatowego na Akcesoria w salonie stacjonarny Electofun możliwe jest za okazaniem dowodu zakupu, na którym znajduje się Pakiet ochronny.

  16. Rabat na Usługę serwisową możliwy jest do wykorzystania wyłącznie w salonach stacjonarnych Electofun. 

  17. W celu realizacji rabatu na Usługę serwisową należy przedstawić pracownikowi salonu dowód zakupu, na którym znajduje się produkt dostarczony do Serwisu wraz z Pakietem ochronnym. 

 

Art. 7 Okres trwania Pakietów ochronnych i czas trwania odpowiedzialności Administratora

  1. Czas trwania Dodatkowej ochrony wskazany jest w wybranym Pakiecie ochronnym wskazanym w Art. 1.

  2. Czas trwania Dodatkowej ochrony nie może zostać przedłużony przez Konsumenta w formie ponownego zakupu Pakietu ochronnego.

  3. Administrator realizuje uprawnienia w formie świadczenia serwisowego w ramach Dodatkowej ochrony serwisowej wyłącznie w terminie obowiązywania Pakietu ochronnego. Istnieje możliwość przedłużenia czasu trwania Pakietu ochronnego w formie indywidualnej decyzji wydanej przez Administratora.

  4. Czas w którym produkt znajduje się w Serwisie realizującym świadczenie serwisowe w ramach Pakietu ochronnego nie zawiesza okresu obowiązywania zakupionego Pakietu ochronnego.

Art. 8 Prawa i obowiązki Stron umowy:

  1. Klient ma prawo do realizowania uprawnień wynikających z kupionego Pakietu ochronnego przez kontakt mailowy: [email protected] lub w kontakcie z wybranym salonem stacjonarnym Electofun. Pełna lista salonów stacjonarnych Electofun wskazana jest w załączniku nr 1.

  2. W celu realizacji Serwisu Silnika, Serwisu Baterii lub Serwisu Ramy roweru, w zależności od zakresu kupionego Pakietu ochronnego, należy dostarczyć do wybranego salonu stacjonarnego Electofun, lub przygotować produkt do wysyłki do Serwisu za każdorazowym potwierdzeniem mailowym Administratora.

  3. Klient dołoży wszelkich starań, aby produkt został dostarczony w należytym stanie bez zabrudzeń.

  4. Klient dołoży wszelkich starań, aby produkt został odpowiednio przygotowany do transportu, w sytuacji jeśli rower będzie odbierany przez firmę transportową. Klient jest świadomy, ryzyka jakie niesie ze sobą wysłanie nieodpowiednio zabezpieczonego produktu, które może skutkować mechaniczną awarią a w konsekwencji utratą wartości produktu.

  5. Koszt dostarczenia produktu do Serwisu spoczywa na Kliencie. Administrator może pomóc w odbiorze produktu odpowiednią firmą transportową, naliczy za to opłatę w kwocie 150 zł brutto w jedną stronę.

  6.  Klient przekazując osobom trzecim indywidualny kod rabatowy na Akcesoria jest świadomy utraty jego działania i akceptuje brak możliwości z jego dalszego korzystania. Jednocześnie jest świadomy utraty wartości, którą otrzymał w Pakiecie ochronnym i nie będzie z tego tytułu rościł żądań do Administratora. 

 

Art. 9. Postępowanie w razie zaistnienia awarii

  1. W celu skorzystania z Dodatkowej ochrony zawartej w kupionym Pakiecie ochronnym należy zgłosić się fizycznie z produktem do salon stacjonarnego Electofun lub poinformować o tym mailowo wysyłając wiadomość na adres: [email protected].

  2. Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu będzie przedstawienie dowodu zakupu tzn. paragonu, faktury VAT, w formie skanu lub wyraźnego zdjęcia.

 

Art. 10 Zmiany w OWPO

  1.  Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści OWPO i uruchomienia nowych pakietów w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny.

  2. OWPO wchodzi w życie z dniem 5 czerwca 2023 r. Wszelkie prawa wynikające z niniejszego Regulaminu będą przysługiwały również następcom prawnym Administratora.

  3. Administrator dopuszcza możliwość zmiana podmiotu realizującego świadczenia serwisowe w ramach Pakietów ochronnych na rzecz Klientów.

 

Art. 11 Przetwarzanie danych osobowych

Administratorem danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku jest Frelin sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Graniczna 8a/bud. DC1, 54-610 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.st Warszawy, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000656257, NIP: 8943092528, REGON: 366221855. Dane osobowe użytkowników są przechowane i przetwarzane w sposób zgodny z wymogami prawa polskiego, w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.). Administrator dba o administracyjne, techniczne i fizyczne zabezpieczenia, aby chronić dane osobowe, znajdujące się w posiadaniu Spółki, przed nieautoryzowanym ujawnieniem, wykorzystaniem, zmianą i zniszczeniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze firmy w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.

 

Art. 12 Udostępnianie danych osobowych

Jako Administrator danych osobowych Spółka Frelin sp. z o.o., nie sprzedaj ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Użytkowników innym osobom lub instytucjom, chyba że jest to niezbędne do przeprowadzenia transakcji dokonanej za pośrednictwem serwisu lub dostarczenia produktu. Niniejsze nie dotyczy sytuacji, w których dane zostaną udostępnione na podstawie wyraźnej zgody Użytkownika lub na jego żądanie, lub też w wyniku decyzji sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu państwa w związku z prowadzonymi postępowaniami. Jednocześnie zwracamy uwagę, że dane osobowe zgromadzone w ramach portalu mogą być indeksowane przez wyszukiwarki internetowe, zwłaszcza jeśli Użytkownik oznaczy je jako publiczne

 

Art. 13 Sposób i cel zbierania danych osobowych

Dane osobowe gromadzone w portalu Frelin sp. z o.o. są pozyskiwane wprost od użytkowników poprzez wypełnianie dostępnych online formularzy, podczas komunikacji za pośrednictwem e-maila lub rozmów telefonicznych. Dodatkowo, dane te są automatycznie pobierane przez system informatyczny wykorzystywany przez operatora serwisu podczas wizyty użytkownika na stronie internetowej. Ujawnienie danych osobowych przez użytkowników jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do przeprowadzenia transakcji dokonywanej za pośrednictwem portalu. Klientom, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera, Administrator portalu będzie go przesyłał za pomocą poczty elektronicznej.

 

Art. 14 Udostępnianie danych osobowych / Polityka prywatności

W ramach serwisu, którego dostęp zależy od podania danych osobowych, loginu i hasła, informuje się, że strony są szyfrowane z wykorzystaniem protokołu Secure Sockets Layer (SSL) w celu zapewnienia poufności danych osobowych użytkownika w trakcie przesyłania ich przez Internet.

Przy korzystaniu z serwisu poprzez udostępnione kanały sprzedaży, formularze kontaktowe i wyrażanie opinii należy mieć na uwadze, że wszystkie udostępniane informacje są widoczne dla innych użytkowników, którzy mają możliwość ich odczytywania, zbierania i wykorzystywania. W takich przypadkach użytkownik ponosi odpowiedzialność za ujawnione dane osobowe i zaleca się rozważne korzystanie z tych funkcji.

Dostęp do przetwarzanych danych osobowych w systemie operatora mają jedynie osoby posiadające pisemne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w tym systemie.

Z dniem 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (znane jako "RODO"). RODO ma zastosowanie w jednakowym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które mają wpływ na wiele obszarów życia, w tym na korzystanie z usług internetowych, takich jak nasz portal. Niniejsza informacja przedstawia zwięzłe omówienie kluczowych kwestii dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, które mogą mieć miejsce po 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszych usług.

Czym są dane osobowe:

Zgodnie z przepisami RODO, dane osobowe odnoszą się do informacji dotyczących określonej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Przy korzystaniu z naszych serwisów, takie dane mogą obejmować adresy e-mail, adresy IP oraz dane zawarte w kontach pocztowych lub kontach w innych usługach oferowanych przez Spółkę Frelin Sp. z o.o.

Podstawa i cel przetwarzania:

Przetwarzanie danych osobowych wymaga zgodnej podstawy prawnej, zgodnie z postanowieniami RODO. W przypadku korzystania z naszych usług, wystąpią trzy główne podstawy prawne:

Przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy, w której Klient jest stroną. Jeśli zawarto umowę w celu skorzystania z Pakietu Ochronnego i skorzystania ze świadczeń serwisowych oraz określonych rabatów dostępnych w ramach wybranego Pakietu Ochronnego, przetwarzanie danych odbywa się w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Ponadto, dane będą wykorzystane w przypadku zgłoszenia awarii sprzętu objętego Dodatkowa ochroną.

Przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Jest konieczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług, przeprowadzania pomiarów statystycznych, ulepszania usług, personalizowania treści, prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych.

Dobrowolna zgoda klienta, jest wymagana przede wszystkim w przypadku, gdy usługi marketingowe są świadczone przez podmioty trzecie lub Spółka Frelin sp. z o.o. sama świadczy takie usługi dla podmiotów trzecich. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jeśli Klient nie chce udzielić zgody, nie jest do tego zobowiązany. Istnieje możliwość ograniczenia lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

W ramach rejestracji Pakietu Ochronnego, dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie na podstawie jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych, w celach zgodnych z opisanymi wyżej podstawami. Przetwarzanie danych będzie trwało do czasu istnienia podstawy prawnej do ich przetwarzania, w przypadku udzielenia zgody - do momentu jej wycofania, ograniczenia lub innych działań ze strony Klienta mających na celu ograniczenie tej zgody, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy - przez czas jej realizacji, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora - do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie danych:

Dane będą przetwarzane przez Frelin sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów, jeśli zostanie udzielona przez Państwa zgoda, jednak mogą one również być powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W przypadku takiego przekazania danych, odbiorca nie jest uprawniony do dowolnego korzystania z nich, lecz jedynie do ich wykorzystania w celach wyraźnie wskazanych przez Frelin sp. z o.o. lub Zaufanego Partnera. Przekazywanie danych zazwyczaj występuje w przypadku współpracy z podwykonawcami (np. agencjami marketingowymi) lub usługodawcami (np. dostawcami usług przechowywania danych). Pozwala to na lepsze dopasowanie ofert najbardziej interesujących lub korzystnych dla Klienta. Przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być przekazywane organom publicznym o ile upoważniają do tego obowiązujące przepisy i organy przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Uprawnienia klienta:

Zgodnie z RODO Klientowi przysługują następujące uprawnienia wobec swoich danych i ich przetwarzania przez Frelin sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów. Jeśli Klient udzielił zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać. Klient ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. Jeśli Klient nie chce zgodzić się na przetwarzanie swoich danych przez Frelin sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów w celach marketingowych. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania w celach marketingowych innych niż własne cele Frelin sp. z o.o. w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora.

Zmiany w polityce prywatności:

Rozwój technologii, zmiany ustawodawcze w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój strony internetowej www.electofun.pl mogą wpłynąć na zmiany w zakresie ochrony danych w OWPO. Administrator serwisu zastrzega sobie w związku z tym prawo do wprowadzenia zmian, a o wszelkich zmianach poinformuje bezzwłocznie Użytkowników za pośrednictwem strony www.electofun.pl lub w formie wiadomości mailowej.

 

Art.15 Pytania i kontakt:

Jeśli Klient chciałby, żeby dane osobowe zostały zaktualizowane albo usunięte z bazy danych, albo jeśli chciałby skierować pytanie na temat powyższej Polityki prywatności, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: [email protected]

Załącznik 1. Lista salonów stacjonarnych Electofun

Gdynia Megastore
ul. Morska 509
81-006 Gdynia
537 759 718
[email protected]

Katowice Megastore
73 Pułku Piechoty 1
40-467 Katowice
Tel. 570 033 961
[email protected]

Wrocław Legnicka
ul. Legnicka 49GA
54-203 Wrocław
734 92 92 97
[email protected]

Szczecin
ul. A. Struga 15
70-777 Szczecin
577 455 047
[email protected]

Łódź
ul. Drewnowska 43
91-002 Łódź
534 672 529
[email protected]

Warszawa
ul. Pańska 98
00-837 Warszawa (wej. Od ul. Prostej)
534 672 789
[email protected]

Wrocław Wałbrzyska Basic
ul. Wałbrzyska 6-8
52-314 Wrocław
734 92 92 92
[email protected]

Poznań Basic
ul. Polna 28
60-533 Poznań
794 266 266
[email protected]

Gdańsk Basic
Al. Grunwaldzka 303E
80-314 Gdańsk
Tel. 734 92 92 98
[email protected]

Katowice Basic
ul. Batorego 2
40-061 Katowice
Tel. 533 277 764
[email protected]

Kraków
ul. Zakopiańska 56 lok. 52
30-418 Kraków
Tel. 531 885 340
[email protected]

Zapisz się do newslettera
i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
*przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.