Opis Specyfikacja Opinie SurRon Light Bee L1e X (2023) Niebieski
24 605 00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25 90000 -5%
Cena regularna: 
25 90000
-5
%
Przedsprzedaż
Darmowa
dostawa
Raty 20 x 0%
Opis

Masz ochotę poczuć wiatr we włosach i jednocześnie dbać o środowisko? Surron Light Bee z homologacją drogową to właśnie to, czego potrzebujesz! Bezpieczny, wytrzymały i niezwykle ekscytujący – ten motorower elektryczny to prawdziwy wybawiciel dla miłośników wolności na drodze.

Moc i zasięg

SurRon jest wyposażony w silnik o mocy 6 KW (~8,2 KM). Jest on idealnie umieszczony w ramie, blisko środka ciężkości elektrycznego crossa.

Zestaw napędowy składa się z łańcucha oraz koła zębatego przymocowanego bezpośrednio do tylnej osi. Razem z niską wagą SurRona (47 kg) zapewnia on interesującą wydajność, a razem z dopasowaną charakterystyką mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo. Osiąga prędkość maksymalną 75 km/h. Pojazd posiada dwa tryby jazdy, które pozwalają na zachowanie optymalnego stosunku mocy i oszczędności baterii. Przy ostrej jeździe w prawdziwym terenie, z kierowcą o wadze około 95 kg, motocykl jest w stanie jechać na pełnym gazie bez zatrzymywania się około 3 godzin. W trybie ECO w optymalnych warunkach i z prędkością 25 km/h motocykl może przejechać dystans ponad 100 kilometrów.

Bateria oraz ładowanie

Bateria Li-Ion składa się z najwyższej jakości ogniw od firmy Panasonic o napięciu 60 V i pojemności 37 Ah. Można ją bardzo łatwo i bezpiecznie wyjąć. Bateria ładuje się zewnętrzną ładowarką 10 A, która może być łatwo schowana do małego plecaka. Czas ładowania całkowicie wyładowanej baterii do 100% pojemności trwa około 3 godzin. Wyraźnie szybsze jest ładowanie z 20% do 60% pojemności i trwa około 1 godziny (w ten sposób baterię można naładować na przykład podczas obiadu). Dlatego całodzienne korzystanie z motocykla nie jest nierealne.

Wyświetlacz, oświetlenie, interfejs

Wyświetlacz na kierownicy elektrycznego crossa pokazuje ważne informacje z kluczowymi parametrami (prędkość, ilość przejechanych kilometrów, całkowita ilość przejechanych kilometrów). Centralny wyświetlacz pokazuje również aktualny stan naładowania baterii oraz informuje o jej ładowaniu. SurRon standardowo jest wyposażony w przednie i tylne światła oraz gniazdo USB do ładowania na przykład telefonu. Elektryk posiada również prosty przełącznik trybu jazdy.

Rama i amortyzacja

Konstrukcja ramy została od początku przystosowana do wykorzystania silnika elektrycznego. Doskonale dopasowuje wagę baterii i silnika do środka ciężkości w SurRonie. Sposób wykorzystania profilów aluminiowych z pewnością zadowoli każdego miłośnika nowoczesnych technicznych konstrukcji. Aluminiowe profile, wraz z całą koncepcją elektrycznego crossa zapewniają minimalną masę całkowitą, sztywność ramy, wygodne prowadzenie i trwałość motocykla. Waga ramy wynosi tylko 7,8 kg! Przednie i tylne zawieszenie zapewniają wysokiej jakości komponenty firmy KKE. Tylny widelec wyposażony jest w kołyskę. Przedni widelec i tylne zawieszenie są w pełni regulowane.



Dofinansowanie do 4000 zł z programem ''Mój elektryk"

Celem programu jest zmniejszenie emisji zanieczyszczenia powietrza poprzez dofinansowanie rozwiązań polegających na obniżeniu zużycia paliw emisyjnych w transporcie. Program „Mój elektryk” ma za zadanie wsparcie zakupu bądź leasingu nowych pojazdów zeroemisyjnych. Program trwa do 30.09.2025 lub do wyczerpania środków.


Dotacja w 4 krokach!

  1. Kup skuter elektryczny posiadający homologację na electofun.pl lub w salonie Electofun (płatność gotówką/kredytem/leasingiem). 

  2. Po otrzymaniu skutera i dokumentów od sprzedającego (homologacja, faktura, oświadczenie importera) trzeba zarejestrować skuter w Urzędzie, a także wykupić OC oraz AC na pojazd. 

  3. Posiadając numer rejestracyjny pojazdu i wykupioną polisę OC/AC należy złożyć wniosek o dofinansowanie poprzez platformę online https://gwd.nfosigw.gov.pl/

  4. Po wykonaniu wszystkich czynności i spełnieniu warunków trzeba cierpliwie czekać na zwrot pieniędzy. Zwrot jaki można uzyskać to 30%, maksymalnie 4000 zł. 



Rządowy program dofinansowań

W programie przewidywana jest możliwość dofinansowania przedsięwzięć polegających na zakupie/leasingu nowych pojazdów zeroemisyjnych kategorii M1, M2, M3, N1, L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e wykorzystujących do napędu  wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania lub energię elektryczną wytworzoną z wodoru w zainstalowanych w nim ogniwach paliwowych lub wyłącznie silnik, którego cykl pracy nie prowadzi do emisji gazów cieplarnianych lub innych substancji objętych systemem zarządzania emisjami gazów cieplarnianych, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1077)

Skutery należą do kategorii:  L1e - L7e. Pojazdy z tej kategorii maksymalnie mogą uzyskać dofinansowanie 30% kosztów (ale nie więcej niż 4 tys. zł.).

Beneficjentami programu są osoby prowadzące działalność gospodarczą. 

Warunki jakie trzeba spełnić:

Pojazd musi być zarejestrowany na terenie PL i użytkowany przez minimum 2 lata. W tym okresie nie można pojazdu sprzedać. Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i AC.

Dokumenty które trzeba dołączyć do wniosku by móc skorzystać z programu:

  1. Skan dowodu zakupu pojazdu
  2. Wydruk CEPIK, potwierdzający rodzaj napędu
  3. Skan dowodu rejestracyjnego pojazdu
  4. Skan ubezpieczenia OC i AC pojazdu
  5. Zbiór oświadczeń wnioskującego składany w generatorze wniosku o dofinansowanie
  6. Pełnomocnictwo, jeśli wniosek jest składany przez współwłaściciela

Podsumowując, by otrzymać dofinansowanie do skutera po jego zakupie i ubezpieczeniu (OC i AC) należy złożyć wniosek o dotację na jednoślad. Następnie pozostaje czekać na decyzję. Jeśli decyzja będzie pozytywna na konto wnioskującego może wpłynąć nawet 30% zwrotu wartości pojazdu elektrycznego. Jednak nie więcej niż 4000 zł.

 

Light Bee L1e X 2023
19 Przedmioty

Opis

Bateria pojemność [Ah]
37
Bateria pojemność [Wh]
2040
Bateria rodzaj
litowo-jonowa
Czas ładowania [h]
4
Kolor wiodący
niebieski
Koła rozmiar [cal]
19
Maksymalna prędkość [km/h]
45, po odblokowaniu 75
Maksymalne obciążenie [kg]
100
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
250
Moc szczytowa [W]
6000
Moc znamionowa [W]
2040
Napięcie [V]
60
Wymiary [cm]
186 x 78 x 105
Wyposażenie
wyświetlacz, stopka, port USB, oświetlenie
Wyświetlacz
LCD
Zasięg [km]
100
Bateria wyjmowana
tak
Hamulec przedni
hydrauliczny tarczowy
Hamulec tylny
hydrauliczny tarczowy
Alarm
nie
Bateria - waga [kg]
11
Homologacja
tak
Rodzaj
motocykl
Waga bez baterii [kg]
47
Zawieszenie
przód: podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany; tył: centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany
Wymagane uprawnienia
kat. B
Specyfikacja

System

Napięcie [V]

60 ,

Maksymalny moment obrotowy [Nm]

250 ,

Moc szczytowa [W]

6000 ,

Maksymalna prędkość [km/h]

45, po odblokowaniu 75 ,

Moc znamionowa [W]

2040 ,

Wyświetlacz

LCD ,

Bateria

Bateria pojemność [Ah]

37 ,

Zasięg [km]

100 ,

Czas ładowania [h]

4 ,

Bateria rodzaj

litowo-jonowa ,

Bateria wyjmowana

tak ,

Bateria - waga [kg]

11 ,

Bateria pojemność [Wh]

2040 ,

Inne

Wymiary [cm]

186 x 78 x 105 ,

Kolor wiodący

niebieski ,

Maksymalne obciążenie [kg]

100 ,

Wyposażenie

wyświetlacz, stopka, port USB, oświetlenie ,

Alarm

nie ,

Homologacja

tak ,

Rodzaj

motocykl ,

Waga bez baterii [kg]

47 ,

Wymagane uprawnienia

kat. B ,

Koła i opony

Koła rozmiar [cal]

19 ,

Skrzynia biegów i hamulec

Hamulec przedni

hydrauliczny tarczowy ,

Hamulec tylny

hydrauliczny tarczowy ,

Rama, widelec

Zawieszenie

przód: podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany; tył: centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany ,

Opinie
Bądź pierwszym który napisze recenzję

Zapisz się do newslettera
i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
*przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.