- SILNIK - BAFANG
Silnik umiejscowiony w tylnej piaście
Dzięki umiejscowieniu silnika w tylnej piaście E-Rambler 2.0 jest wyjątkowo bezpieczny, zachowując przy tym odpowiednią dynamikę tak potrzebną na górskich szlakach. Takie rozwiązanie powoduje, że ten e-rower może zagwarantować wyjątkową przyczepność, a jednocześnie odpowiednią sprawność wspomagania za pomocą silnika, nawet na najbardziej wymagających nawierzchniach. Sercem tego modelu jest silnik Bafang G020 z momentem obrotowym 45 Nm i mocą 250W.
Bateria na miarę górskiego roweru
Pojemny, w pełni zintegrowany z ramą roweru akumulator o pojemności 504 Wh daje swobodę pokonania nawet do 120 km na jednym ładowaniu. To sprawia, że możesz oddać się górskim wycieczkom bez troski o rozładowanie akumulatora na trasie.
Zaprojektowany z myślą o miłośnikach tradycji
W E-Ramblerze 2.0 wykorzystano takie rozwiązania, które powinny przypaść do gustu miłośnikom tradycji. Dzięki nim wsparcie silnika nie zakłóca analogowego napędu, co bez wątpienia docenią wszyscy miłośnicy tradycyjnych rozwiązań. Wszystko to wspiera przekładnia Shimano Cues RD-U4000 i manetki Shimano Cues SL-U4010 9-biegowe umożliwiając precyzyjne przełączanie biegów.
