podstrony_gwarancja_1.png










Na wszystkie produkty dostępne w Electofun® udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.

Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT, które to też są podstawą do wystawienia reklamacji.

Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł, możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zgłoś reklamację.


Aby zgłosić reklamację w Electofun®, należy:

  • wypełnić zgłoszenie reklamacyjne
  • wypełnione zgłoszenie reklamacyjne przesłać wraz z dowodem zakupu na info@electofun.pl lub osobiście dostarczyć do salonu firmowego Electofun® wraz z reklamowanym produktem.


Zgłoszenie reklamacji dla innych marek:

> ZGŁOSZENIE REKLAMACJI MARKI Frugal®
> ZGŁOSZENIE REKLAMACJI MARKI GoBOARD


Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i jego analizie zostanie podjęta decyzja o zamówieniu kuriera po odbiór reklamowanego produktu, bądź reklamacja zostanie rozpatrzona zdalnie.

Zarówno w przypadku zamówienia odbioru przez kuriera, jak i przy reklamowaniu towaru w salonie firmowym, produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, bądź w inny sposób, który zabezpieczony produkt przed uszkodzeniami w transporcie.


Po otrzymaniu produktu przez serwis, naprawa nastąpi do 14 dni. Po naprawie produkt zostanie wysłany bezpośrednio do Klienta lub do salonu firmowego, gdy Klient będzie chciał odebrać go osobiście.


Cały proces od momentu zgłoszenia reklamacji, po jej rozpatrzenie, naprawę i zwrot, nie powinien trwać dłużej niż 14 dni.

Electofun dopuszcza możliwość udzielenia autoryzacji na naprawę w dowolnym punkcie serwisowym wytypowanym przez Klienta w celu uniknięcia transportu dużych gabarytów narażonych na uszkodzenia (rower, hulajnoga, segway, quad). Koszt naprawy wraz z częściami zamiennymi ponosi Electofun® w porozumieniu z producentem urządzenia.