Zapięcie rowerowe zamek 54...Zapięcie rowerowe zamek 54...

Zapięcie rowerowe zamek 54 cm ROCKBROS 3240001001

Kolor wiodący
Czarny
Zapięcie: Rodzaj zamka
Szyfr
Zapięcie: Długość [cm]
54
Zapięcie: Typ
Linka
Zapięcie: Alarm
Nie
49 68
Darmowa
dostawa

    Zapięcie rowerowe zamek 54 cm ROCKBROS 3240001001

    Zapięcie rowerowe zamek 54 cm ROCKBROS 3240001001

    Kolor wiodący
    Czarny
    Zapięcie: Rodzaj zamka
    Szyfr
    Zapięcie: Długość [cm]
    54
    Zapięcie: Typ
    Linka
    Zapięcie: Alarm
    Nie
    49,68 zł
    49 68
    Darmowa
    dostawa
    0,0
    49,68 zł
    49 68
    Darmowa
    dostawa
    0,0
      Zapięcie rowerowe składane...Zapięcie rowerowe składane...

      Zapięcie rowerowe składane 88 cm ROCKBROS 3214000101

      Kolor wiodący
      Czarny
      Zapięcie: Rodzaj zamka
      Klucz
      Zapięcie: Długość [cm]
      88
      Zapięcie: Typ
      Składane
      Zapięcie: Alarm
      Nie
      164 16
      Darmowa
      dostawa

        Zapięcie rowerowe składane 88 cm ROCKBROS 3214000101

        Zapięcie rowerowe składane 88 cm ROCKBROS 3214000101

        Kolor wiodący
        Czarny
        Zapięcie: Rodzaj zamka
        Klucz
        Zapięcie: Długość [cm]
        88
        Zapięcie: Typ
        Składane
        Zapięcie: Alarm
        Nie
        164,16 zł
        164 16
        Darmowa
        dostawa
        0,0
        164,16 zł
        164 16
        Darmowa
        dostawa
        0,0
          Zapięcie masywne rowerowe...Zapięcie masywne rowerowe...

          Zapięcie masywne rowerowe GERDA CONTRA SOLID 900/8,3W

          Kolor wiodący
          Niebieski
          Zapięcie: Rodzaj zamka
          Klucz
          Zapięcie: Długość [cm]
          90
          Zapięcie: Typ
          Łańcuch
          126 06
          Darmowa
          dostawa

            Zapięcie masywne rowerowe GERDA CONTRA SOLID 900/8,3W

            Zapięcie masywne rowerowe GERDA CONTRA SOLID 900/8,3W

            Kolor wiodący
            Niebieski
            Zapięcie: Rodzaj zamka
            Klucz
            Zapięcie: Długość [cm]
            90
            Zapięcie: Typ
            Łańcuch
            126,06 zł
            126 06
            Darmowa
            dostawa
            0,0
            126,06 zł
            126 06
            Darmowa
            dostawa
            0,0

              Prawdziwą plagą są kradzieże rowerów. Aby ustrzec się przed taką przykrą sytuacją, warto kupić blokadę na rower. Jaka będzie najlepsza? 

              Blokady antykradzieżowe do roweru

              Najpopularniejszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o zapięcia na rower, jest stalowa linka, która jest elastyczna i lekka, więc łatwo się ją przewozi. Jest też tania. Jednak nie chroni w żaden sposób naszego roweru przed złodziejami. Złodzieje często chodzą “na robotę” z nożycami do cięcia metalu, które są legalne i łatwo dostępne. Takie nożyce bez trudu przetną linkę - i po rowerze.

              Innym przykładem blokady na rower jest ciężki, masywny i stosunkowo drogi łańcuch z hartowanych ogniw z kłódką lub integralnym zapięciem, o długości nie mniejszej niż metr. Taki łańcuch jest rzeczywistym zabezpieczeniem naszego roweru przed kradzieżą, a do tego jest elastyczny. Co więcej, posiada nylonową osłonę, dzięki czemu nie rysuje ramy roweru i może być na niej przewożony.  

              Blokada składana to kilka płaskowników ze stali hartowanej, które są ze sobą połączone solidnymi nitami. Tego typu blokady na rower łączą w sobie zalety giętkiego łańcucha i sztywnego u-locka. Za sprawą specjalnego, zamontowanego na ramie w miejscu montażu koszyka na bidon etui łatwo się taką blokadę przewozi. 

              Popularne blokady antykradzieżowe na rower to również tzw. “u-locki”. Ich nazwa wzięła się od ich kształtu w kształcie U. Wygięty, solidny pręt z hartowanej stali, zabezpieczony jarzmem z podobnego materiału jest bardzo skutecznym rozwiązaniem. Trudno się go przewozi, ale do niektórych modeli dołączane są specjalne mocowania do ram. Nie są one uniwersalne, co oznacza, że nie każdy U-lock będzie pasował do każdego roweru. 

              Sam zakup porządnej blokady to tylko połowa sukcesu. Korzystanie z roweru to druga - należy maksymalnie wykorzystać potencjał naszego zapięcia na rower. Nie wolno przypinać roweru jedynie za przednie lub tylne koło - to zabezpiecza jedynie jedno koło, a reszta jest nie ochraniana i łatwo może zostać ukradziona. Rower należy przypiąć do stojaka lub ogrodzenia, a jeśli jest taka możliwość, to również za któreś z kół. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nasz jednoślad jest bezpieczny.

              Pokaż więcej

              Zapisz się do newslettera
              i odbierz 50 zł rabatu na zakupy!*
              *przy zakupie produktów za minimum 1000 zł.